معرفی برند موفی (Mophie)

موفی، یک برند پیشرو در قدرت، یک طراح و سازنده برنده جایزه است که به دنیای موبایل قدرت می دهد تا قدرتمند بمانند.محصولات mophie از نظر سبک شناخته شده و برای عملکرد مهندسی شده اند و یکپارچگی یکپارچه از سخت افزار، نرم افزار و طراحی را ارائه می دهند.
معرفی برند موفی (Mophie)

معرفی برند موفی

Mophie یک کمپانی امریکایی است که در سال 2006 توسط دنیل هوانگ و شاون داگتی در کالیفرنیا تاسیس شد.

.

این برند یک برند چینی تولید کننده لوازم جانبی موبایل است که مورد تایید کمپانی اپل نیز فعالیت دارد(شرکت اپل همواره از این برند به نیکی یاد کرده است و در اپل استور‌های خود از شخصا محصولات این شرکت را به فروش می‌رساند.) و در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت و بخش باتری و پاوربانک بسیار قدرتمند می باشد.

این شرکت بعدها همان طور که اشاره شد به زیرمجموعه‌ای از برند Zagg تبدیل شد و توانست تا کسب و کار خود را به شدت گسترش دهد.

.

 محصولات موفی، به خاطر طراحی عالی و مد روز خاصش، کیفیت و عملکردش، سخت افزارو نرم افزار قدرتمندش، رقبای بسیاری را پشت سر گذاشته است.

.

محصولات Mophie در بیش از 130 کشور در دسترس هستند و در فروشگاه های اپل، آمازون، وریزون ، T-Mobile و Sprint و سایر خرده فروشان آنلاین نیز یافت می شوند.

.

مفتخریم که در فروشگاه جانبی استایل محصولات این برند را به شما مشتریان گرامی عرضه می‌داریم.

.

این کمپانی در زمینه تولید پاوربانک با کیفیت و استاندارد رتبه اول را به خود اختصاص داده و جوایز زیادی را در رابطه با این موضوع به دست آورده است. منبع:پلازا و سیب طوری و zagg

ارسال نظر
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان فقط مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)