معرفی برند مک دودو (mcdodo)

شرکت مک دودو یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان محصولات الکترونیکی هوشمند در چین می باشد که علاوه بر وارد شدن در بازارهای اروپا و آسیا در آمریکا نیز وارد شده است.
معرفی برند مک دودو (mcdodo)
مک‌دودو در سال 2013 تاسیس شد، محصولات اصلی آن شامل کابل، محصولات شارژ، محصولات ویدئویی و صوتی و همچنین لوازم خانگی کوچک برقی است. مکدودو متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا، عملی، ایمن و قابل اعتماد به مشتریان است.
.
.
پس از 7 سال نوآوری و کار سخت، مکدودو در حال حاضر به یک برند 3C مشهور جهانی تبدیل شده است. تا به حال، محصولات Mcdodo به بیش از 100 کشور در اروپا، آمریکا، آسیای جنوب شرقی و سایر مناطق صادر شده است، ما هر روز محصولات و خدمات را برای میلیون ها کاربر نهایی دستگاه های هوشمند ارائه می دهیم.
.
.
Mcdodo در همان ابتدا به عنوان یک تولید کننده سنتی تاسیس شد، اما اکنون ما تیم تحقیق و توسعه مستقل خود را توسعه داده ایم و یک سیستم تجاری شامل عمده فروشی، خرده فروشی، بازاریابی، عرضه را ایجاد کرده ایم. مکدودو دارای یک سیستم مدیریت توسعه، ساخت و فروش کامل است. اکنون مک‌دودو همچنین تامین‌کننده اصلی لوازم جانبی تلفن برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند Walmart، Carrefour، 7-11، Family Mart و Lawson است.
.
.
مکدودو دارای روحیه اکتشافی و خلاقیت بالایی است که همیشه در یافتن قدرت اصلی از نقاط درد مصرف کنندگان، کندن نیازها و رفع نیازها خوب است.
.
.
در سال 2015، Mcdodo اولین "کابل قطع خودکار" را صادر کرد، این اولین برندی است که مفهوم "قطع خودکار" را در کابل USB معرفی کرد و زمان جدیدی را برای شارژ ایمن کابل USB با عملکرد قطع خودکار ایجاد کرد. در بازار همگن و رقابتی 3C، توسعه محصولات شخصی و بازار محور تنها راه جذب مشتریان است. کابل قطع خودکار مکدودو پس از انتشار بازخورد خوبی داشت و رکورد شگفت انگیزی برای فروش میلیون ها قطعه در یک سال ایجاد کرد. تا به امروز، کابل قطع خودکار مکدودو به نسل هفتم ارتقا یافته است.
.
.
اکنون زمان 5G فرا می رسد، فناوری شارژ سریع نه تنها برای تلفن های همراه، بلکه برای لپ تاپ ها، تبلت ها و سایر دستگاه ها کاملاً رایج شده است. Mcdodo به سرعت بر توسعه محصولات شارژ سریع متمرکز شد و اولین شارژر شارژ سریع را در سال 2017 منتشر کرد که می تواند در مدت زمان کوتاهی موبایل را به طور کامل شارژ کند. پس از آن، مک‌دودو شروع به توسعه محصولات دیگری از جمله کابل شارژ سریع، پاوربانک شارژ سریع، شارژر ماشین شارژ سریع و غیره کرد تا به سرعت به تقاضا پاسخ دهد و سهم بازار را به خود اختصاص دهد. در سال 2020، مک‌دودو آخرین محصول فناوری شارژر GaN را منتشر کرد که تراشه وارداتی ایالات متحده را در آن قرار می‌دهد. شارژر Mcdodo GaN با یک پتنت انحصاری انباشته، سبک وزن و راندمان بالا را ترکیب می کند و مشکل شارژ سریع چند دستگاه را برای کارمندان اداری سیار در یک توقف حل می کند.
.
.
"واقعی واقعی است، بهتر از بهتر" تعهد مکدودو به مصرف کنندگان است. تامین کنندگان را به شدت انتخاب کنید، از رویه های استاندارد شده، کنترل هر لینک تولید، و اطمینان از مطابقت تمام محصولات با مقررات مربوطه، Mcdodo گواهینامه های CE، CCC، RoHS، FCC، ETL، UL، MSDS، ISO9001 و سایر گواهینامه های کیفیت بین المللی را دریافت کرد.
.
.
.
جانبی استایل نیز سعی نموده تا بخش قابل توجهی از محصولات این برند را در سایت و فروشگاه خود برای شما عزیزان با بهترین قیمت گرد هم جمع آوری و به نمایش در بیاورد تا شما تنها با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خودتان را درب منزل تحویل بگیرید و همچنان امیدواریم بهترین خدمات را همواره به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.
ارسال نظر
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان فقط مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)