معرفی برند بیسوس (Baseus)

معرفی برند بیسوس (Baseus)

معرفی برند بیسوس (Baseus) | لوازم جانبی  Baseus

لوازم جانبی بیسوس (Baseus) یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتیست که از سال 2009 تا به امروز با رضایت کاربران همراه بوده است.

این کمپانی از هندزفری گرفته تا هولدر گوشی موبایل، شارژر ماشینی، کابل، شارژر، پاوربانک، اسپیکر و … را در خط تولید خود دارد.

سایت جانبی استایل امروز قصد دارد کاربران را با یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم جانبی آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

بیسوس (Baseus) ساخت کجاست؟

برند بیسوس با تشکیل گروه توسعه مجرب در سال 2009، فعالیت خود را در شهر شنزن آغاز نمود و با گسترش تدریجی بازار و به روزرسانی محصولات خود، خیلی زود توانست در میان سایر رقبا خودنمایی کند.

محصولات این شرکت به تدریج در بسیاری از کشورها راه یافت و به یک برند بین المللی تبدیل شد.

Baseus جهت پیشبرد اهداف خود، از صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای دریغ نکرده و همواره با به‌روز‌ترین تکنولوژی و مواد سازگار با محیط زیست، از محصولات خود پرده‌برداری کرده است.

در حال حاضر لوازم جانبی این بیسوس (Baseus) در 8 کارخانه بزرگ تولید می‌شود. یکی از ویژگی هایی که کاربران را به خرید محصولات این کمپانی سوق می‌دهد، پشتیبانی شرکت اپل است که اعتبار این برند را افزایش می‌دهد.

می‌توان گفت بیشترین تمرکز این برند در ساخت لوازم جانبی علاوه‌بر سبکی، سادگی، به زیبایی و طراحی محصولات نیز توجه ویژه‌ای داشته است.

بیسوس را می توان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت دانست.محصولاتی مانند کیف و قاب برای انواع گوشی های موبایل و تبلت بیسوس بسیار پرطرفدار هستند.

ویژگی مثبت محصولات این برند، مقاومت بالای آن ها و در نهایت کیفیت بسیار مناسب است که به سادگی از بین نخواهد رفت.

شارژر و پاوربانک بیسوس دو محصول پرفروش هستند که قطعا کیفیت ساخت و قیمت مناسب دلیل محبوبیت آن هاست. البته که تنوع بی نظیر محصولات بیسوس اعم از هولدر نگه دارنده موبایل برای موتور، ماشین و دوچرخه، دسته بازی موبایل، شارژر وایرلس، کابل شارژ، انواع گلس و قاب برای گوشی های مختلف، شما را شگفت زده خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان فقط مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)